Navigation af visninger

Begivenhed Views Navigation

I dag

Aarhus: Biograftur

Lokalafdelingen i Aarhus tager på biograftur i Cinemaxx i Aarhus. Ønsker du at deltage i Aarhus-afdelingens aktiviteter? Hvis du er medlem af Stammeforeningen, kan du gratis melde dig ind i vores lokalafdelinger. Skriv til aarhus@fsd.dk for at høre mere.

Generalforsamling 2024

Roskilde Danhostel Vindeboder 7, Roskilde, Danmark

Stammeforeningen afholder generalforsamling på Danhostel Roskilde. Læs mere her: https://stammeforeningen.dk/generalforsamling-loerdag-4-5/.

Aarhus: Minigolf på Book1

Lokalafdelingen i Aarhus mødes til et spil minigolf hos Book1 i Aarhus. Ønsker du at deltage i Aarhus-afdelingens aktiviteter? Hvis du er medlem af Stammeforeningen, kan du gratis melde dig ind i vores lokalafdelinger. Skriv til aarhus@fsd.dk for at høre mere.

Aarhus: Afslutning på forårssæson

Lokalafdelingen i Aarhus afslutter forårssæsonen 2024 med en udflugt til Botanisk Have i Aarhus Ønsker du at deltage i Aarhus-afdelingens aktiviteter? Hvis du er medlem af Stammeforeningen, kan du gratis melde dig ind i vores lokalafdelinger. Skriv til aarhus@fsd.dk for at høre mere.

Kalender drevet af The Events Calendar