Konkurrence –

Foreningen skal have nyt logo

Stammeforeningen har længe haft isbjerget som logo. Har man ikke et særligt kendskab til stammen, er et isbjerg dog ikke nødvendigvis det bedste symbol på stammen.
Derfor er foreningen på jagt efter et nyt logo, som mere tydeligt kommunikerer, hvad og hvem Stammeforeningen står for.

I den forbindelse afholdes en konkurrence, hvor du kan være med til at bestemme, hvad der skal symbolisere Stammeforeningen.
Så find din kreative side frem og indsend dit bud på et nyt logo til foreningen senest den 19. april.
Så er du med i konkurrencen om et gavekort til en værdi af 500 kr.

Forslag indsendes til foreningen på mail fsd@fsd.dk senest den 19. april 2022, hvorefter bestyrelsen udvælger det bedste bud.

Alle er velkomne til at deltage i konkurrencen, og det er tilladt at indsende så mange bud, som man ønsker.

Betingelsen for at deltage er, at Stammeforeningen pådrager sig alle rettigheder over det udvalgte vinder-logo.

Stammeforeningen i Danmark