• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Virtuel Stamme Cafe

marts 16, 2022 @ 16:30 - 17:30

Stammer du, og kunne du tænke dig at tale med andre mennesker, der stammer? Så kom og vær med til Stammeforeningens virtuelle stammecafe! Den virtuelle stammecafe er et uformelt, men fortroligt rum, hvor personer, der stammer, kan dele oplevelser, erfaringer og tanker med hinanden.

Hvad er det?
Som del af arbejdet med stammen er det udbredt at deltage i en såkaldt stammegruppe. Her har man mulighed for at udveksle sine oplevelser vedrørende stammen med andre mennesker, der stammer. Stammeforeningens virtuelle stammecafe adskiller sig dog fra en traditionel stammegruppe på flere måder. Til virtuel stammecafe vil du ikke få stillet stammerelaterede opgaver eller på anden måde blive udfordret i forhold til din stammen, ligesom du ikke vil modtage stammefaglig undervisning eller professionel rådgivning. Formålet med den virtuelle stammecafe er at skabe et fortroligt rum, hvor personer, der stammer, kan tale sammen om stort og småt.

Hvem kan være med?
Den virtuelle stammecafe er for unge og voksne medlemmer af Stammeforeningen, der selv stammer. Der er krav om tilmelding, og det er kun de tilmeldte personer samt tovholder for arrangementet Emil Bækdahl, der bliver lukket ind i det virtuelle rum.

Er det noget for mig?
Hvis du har deltaget i en stammegruppe før, ved du nogenlunde, hvad du kan forvente: En stammegruppe uden de stammerelaterede udfordringer og øvelser. Hvis du ikke tidligere har været med i en stammegruppe, kan det virke som et stort skridt at deltage i sådan et arrangement. Det er fuldt forståeligt. Derfor er du også meget velkommen til blot at være med på en lytter. Det kan være givende i sig selv at høre om andres oplevelser, og hvordan de har tacklet stammen i forskellige sammenhænge.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Der er blot to kriterier, du skal opfylde, hvis du ønsker at være med: Du stammer, og du er medlem af Stammeforeningen. Opfylder du de krav, kan du deltage i arrangementet, som i øvrigt er gratis. Du tilmelder dig ved at skrive en email til Emil Bækdahl, som er ansvarlig for arrangementet, på email emilbaekdahl@pm.me. Herefter vil du få information om, hvordan du deltager i arrangementet.

Dato:
marts 16, 2022